Risuja renkaanpotkijoille

Alueen säännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
VPR
Viestit: 599
Liittynyt: 11:39:30 25.09.2007

Risuja renkaanpotkijoille

Viesti Kirjoittaja VPR »

No niin eli annetaanpa ihan avoimesti kunnolla risuja autsz kaikille niille renkaanpotkijoille ketkä ette vaivaidu edes vastaamaan kun näitä tuppaa näköjään lisääntyneesti olevan liikkeellä. Eli tyyliin otetaan ensin yhteyttä yv:llä kun ollaan kiinostuneita jostain myynnissä olevasta tavarasta ja sitten kun asiallisesti esitetään heille jotain hintaa/ehdotusta niin nämä vitun reikäpäät eivät vauvaudu enää milläänlailla vastaamaan. Hupaisimpia ja samalla oikeasti surullisimpia tapauksia ovat olleet viime aikoina etenkin sellaiset lähestymiset tyyliin: "Olen kiinnostunut noista mutta ovat liian kalliita kun honkkarissa ja motonetissa nämä saa tähän hintaan" Jos on oikeasti niin totaaliperseaukinen että oma talous ja alta kymmenen euron hankinnat on oikeasti jostain senteistä tai eurosta kiinni niin kannattaa suosiolla pysytellä silloin jossain kirppiksilla ja motonetien alelaareja koluamassa ryssien, virolaisten ja karvakäsien kanssa josta saa 3,33 €/kpl hintaista rapalaa ja muuta paskaa kassikaupalla. Nämä samat jantterit on mitä ilmeisimmin niitä ketkä poraa eniten anonyyminä esimerkiksi jossain Ruoto ketjuissa kun ollaan tehty tyhjennysmyynnissä joku "huima" 8,52 €uron tilaus ja ihmetellään ja vaahdotaan huuli pyöreenä kun kamat ei olekaan heti seuraavana päivänä postissa ja kaikki on ihan päin vittua.

Mut anyway ylivoimaisesti eniten vituttaa siis sellaiset pohjaeliöt ketkä muistaa heitellä jotain motonethonkkaripaskaa oikein yv:n kera.
Avatar
villes
Vikki - Tirehtööri
Viestit: 1643
Liittynyt: 13:29:01 22.04.2005
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Risuja renkaanpotkijoille

Viesti Kirjoittaja villes »

UGH... Sama miältä!!
erkkari
Äid-inkielen-opetja
Viestit: 1901
Liittynyt: 14:32:08 01.03.2011
Paikkakunta: Kotka

Re: Risuja renkaanpotkijoille

Viesti Kirjoittaja erkkari »

Samaa mieltä täälläkin.
Ite kyl persaukinen mut ei noi ostot silti muutamast eurosta kiinni ole.
Peri-aatteest tulee kyl välil hiluistakin tingittyä :wink:

Jos ei tarpeeks jostain saa tingittyä ni kyllä mä ennemmin pers-aukisuuteni myönnän kun vastaamatta jätän.

Mut yleisest ottaen oli asia mikä vaan niin vastaamatta jättäminen perseestä autsz
paskatapa
Viestit: 675
Liittynyt: 22:07:59 03.10.2008

Re: Risuja renkaanpotkijoille

Viesti Kirjoittaja paskatapa »

Ite taas viimeksi eilen laitoin motonethonkkaripaskaa, tosin siten kun mun myynneistä tingittiin mun mielestä liikaa niin kerroin että samat pari vaappua maksaa honkassa 25e enemmän.

Mut joo lämpimiksee kyselijät kyrpii, ja tinkaajat tyyliin 100e tuotteeseen hinta ehdotus 30e posteineen viikon päästä.
xpasix
Viestit: 902
Liittynyt: 00:26:25 15.08.2011
Paikkakunta: LAHTI

Re: Risuja renkaanpotkijoille

Viesti Kirjoittaja xpasix »

Kaikista pahimpia on ne apinat ketkä tulee huutelemaan myyntiketjuun "tuo kela kiinnostais".
Jolloin tosiostaja voi katsoa tuotteen myydyksi.
Sitten kun laitat yv:tä "joo saat nyt tän kerran postit kaupanpäälle, et se ois tasan 100€?" niin vastaus on "voisin mä tosta maksaa 30€ posteineen, ku melkein samanlainen on kaupassa joskus maksanut poistomyynnissä 80€". Argh prkl!


Sitten nämä hupihuutelijat ei viitti käydä edes muokkaamassa noita "olen kiinnostunut tuotteesta" viestejään pois myyntiketjusta ja tosiostaja joutuu arvuuttelemaan onko se nyt myyty jo vai ei.
Avatar
Kuulapää
Melkein sai naista...
Viestit: 1773
Liittynyt: 21:05:08 27.10.2007
Paikkakunta: Susirajan Paasikoski

Re: Risuja renkaanpotkijoille

Viesti Kirjoittaja Kuulapää »

Aika tylysti on tuo aloitus kirjoitettu, mutta tuota, pakko kyllä kompata täysin.
- Ranger Smith -
juhatapio
Viestit: 105
Liittynyt: 19:59:32 29.01.2013

Re: Risuja renkaanpotkijoille

Viesti Kirjoittaja juhatapio »

Jännää, porukka on ostanu kamaa jostaki netistä jota on hystetty muhkealla määrällä superlatiivejä ja mahdollisesti vielä "mualiman kielellä kera jenkki videon",sitte ku on huomattu et ostin paskaa nii kuvitellaan et ehkä onjoku yhtä toope joka maksaa saman hinnan ku mä tyhmyyttäni, ja siitä ny itkettä foorumilla.
Naurettavaa.
Avatar
Jäpäkyörä
Vanhempi savolainen hauen pamputtaja
Viestit: 7406
Liittynyt: 16:06:19 22.04.2005
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: Risuja renkaanpotkijoille

Viesti Kirjoittaja Jäpäkyörä »

No Huuto.netissä on tyyppejä jotka huutaa tuotteen. Sen jälkeen niistä ei kuulu mitään.
Luuleeko ne hölmöt että tavara lähtee ennen maksua. Näitä on ollut nyt useita. Negatiivistä palautetta näkyy olevan paljon. Melkein arvaa, jos huutaja on sellainen, että mitään ei tapahdu. Pitää varmaan laittaa rajoitus.
Viimeksi muokannut Jäpäkyörä, 19:24:26 21.02.2015. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On sev verta töitä, että haju housussa pyssyy.
Kielj-kiärylöitä/Unto Eskelinen
Avatar
restless
Viestit: 1026
Liittynyt: 11:08:22 12.01.2008
Paikkakunta: Raisio

Re: Risuja renkaanpotkijoille

Viesti Kirjoittaja restless »

juhatapio kirjoitti:Jännää, porukka on ostanu kamaa jostaki netistä jota on hystetty muhkealla määrällä superlatiivejä ja mahdollisesti vielä "mualiman kielellä kera jenkki videon",sitte ku on huomattu et ostin paskaa nii kuvitellaan et ehkä onjoku yhtä toope joka maksaa saman hinnan ku mä tyhmyyttäni, ja siitä ny itkettä foorumilla.
Naurettavaa.
Mahtoiko kolahtaa aihe ? :D
Mikä sut saa kuvittelemaan, että myydään erehdyksessä ostettua paskaa ? Eikös se niin ole, jotta toisen paska on toisen kultaa.

Mun mielestä nuo edellämainitut ongelmat koskee enemmänkin noita facen myyntipalstoja ja tori.fi kaltaisia mestoja. Toki täälläkin joskus on omallekin kohdalle joku vitun hintaseurantavitunapina kohdalle osunut, mutta niistä pääsee helposti eroon.
Hiukan paree, ku iha huano.
erkkari
Äid-inkielen-opetja
Viestit: 1901
Liittynyt: 14:32:08 01.03.2011
Paikkakunta: Kotka

Re: Risuja renkaanpotkijoille

Viesti Kirjoittaja erkkari »

restless kirjoitti:
juhatapio kirjoitti:Jännää, porukka on ostanu kamaa jostaki netistä jota on hystetty muhkealla määrällä superlatiivejä ja mahdollisesti vielä "mualiman kielellä kera jenkki videon",sitte ku on huomattu et ostin paskaa nii kuvitellaan et ehkä onjoku yhtä toope joka maksaa saman hinnan ku mä tyhmyyttäni, ja siitä ny itkettä foorumilla.
Naurettavaa.
Mahtoiko kolahtaa aihe ? :D
Mikä sut saa kuvittelemaan, että myydään erehdyksessä ostettua paskaa ? Eikös se niin ole, jotta toisen paska on toisen kultaa.

Mun mielestä nuo edellämainitut ongelmat koskee enemmänkin noita facen myyntipalstoja ja tori.fi kaltaisia mestoja. Toki täälläkin joskus on omallekin kohdalle joku vitun hintaseurantavitunapina kohdalle osunut, mutta niistä pääsee helposti eroon.
Vähä armoa se on juha tapio.
Mäki oon emännän saanu vihaa sit biisii ku laulelen mä lykkään sua niin että halkeet :p

Heviä sen olla pitää ugh perkele autsz

Eikä menny ohi aiheen :mitaviddua:
juhatapio
Viestit: 105
Liittynyt: 19:59:32 29.01.2013

Re: Risuja renkaanpotkijoille

Viesti Kirjoittaja juhatapio »

Juu ei kolahda omalle kohalle millää lailla, mitä itelle on kertyny ylimäärästä tavaraa ku ikää kohta 60 vee nii hukkaan sellaseen hintaan että ne varmasti menee, juur kattelin eilen et tartteeki laittaa noi umpparit kiertoon, lapset on aikuisia ,mulle noon tarpeettomia, ja mua ei haittaa lainkaan halvempikaan tarjous
Avatar
P.J.H
Viestit: 2078
Liittynyt: 19:18:08 17.11.2005
Paikkakunta: Joroinen
Viesti:

Re: Risuja renkaanpotkijoille

Viesti Kirjoittaja P.J.H »

juhatapio kirjoitti:Juu ei kolahda omalle kohalle millää lailla, mitä itelle on kertyny ylimäärästä tavaraa ku ikää kohta 60 vee nii hukkaan sellaseen hintaan että ne varmasti menee, juur kattelin eilen et tartteeki laittaa noi umpparit kiertoon, lapset on aikuisia ,mulle noon tarpeettomia, ja mua ei haittaa lainkaan halvempikaan tarjous
Paras tapa näihin on huutokauppa. Lähtöhinnaksi vaan se halvin hinta, jolla on valmis tavarasta luopumaan. Vaikka yksi euro. Ei tarvitse välittää "renkaanpotkijoista"
Miksi tehdä samanlainen vaappu, kun muilla? Semmoisenhan voi ostaa kaupasta!
Vastaa Viestiin