pari lisäkuvaa pikaseen räpsäsin:
tämä ei mielestäni painava. ainakaan erityisen. onko sama mallinumero ?
vielä on vanhantyyliset koristesidokset..
pari lisäkuvaa pikaseen räpsäsin:
jlahti kirjoitti: ↑08:35:22 19.04.2025 ehkä ostettiin samanlaiset vavat, samaan aikaan.. ?
huutonetistä 2023. Trutta1 myi todella mielenkiintoisen ison erän vapoja.
sielä oli Royal Spin vapoja peräti 2 kpl myynnissä.
tarjosin toiseen. ja siitä olin valmis kamppailemaankin..
mutta 2 vapaa.. . mietin oliko sama vapa tullut vahongossa 2 kertaan (oikeasti vain yksi..)
toiseen tarjouksen jättänyt tuttu nimimerkki..
mutta oli oikeastikin 2 vapaa myynnissä, ja onnistuin saamaan. huh..!
täällähän Wee oli vavan esitellyt aiemmin. ja heti pisti silmään kun näki huudettavana.
ei ollut mikään halpa vapa. muistaakseni ei tullut tarjouskilpaa. oli kova lähtöhinta.
tai siis vavan laatuun nähden vielä kohtuullinen.
todella hieno vapa livenä. sävyt ym.
oikeasti notkea, kevyt.
sisätiloissa ainakin hetkutellessa. minulla vielä käytännössä kokeilematta.
Trutta1 vapaerä oli todella kova. paljon kaikkea mielenkiintoista.
oli aivan "mielipuolinen" tilanne kun melkein minuutin välein katkeili eri kohteita..
itsellä oli jos jonkinmoisia vetoja..
mieleen jäi:
- Wonderodin virppa ul versioita arvostettiin. hinnat nousi yli sataseen. (tipahdin itse pois siinävaiheessa) valitettavasti. "tosikovia" vapoja.
- Wonderodin järeät haspelvavat meni "sikahaklvalla" (itse kokeilin ihan pikkusummalla, mutta tarjottiin muutama euro enempi, jolla sai)
- Wonderoadin keskikastin virppoja. halvalla sai. (ja näitä sain 2 kpl. vähän yllätyin)
- wonderodin perho/virppa yhdistelmävapa. tarkoitettu kumpaankin lajiin sama vapa: myyjä ei tästä kertonut mitään.mutta tutkin ja selvittelin ennakkoon mikä ihmeen vapa.. aivan loppupään aitoja USA Wonderodeja. paljon ei vavasta löydy tietoa. tätä himoitsin.. oli selvä pääkohde.
kovan pitkän "kamppailun" kävin. joku muukin halusi. toisella huutajalla erikoinen taktiikka. odotti melkein viime sekunneille että 5 minuuttia tuli täyteen ja tarjosi taas 1-2 e. päälle. minulla oli kyllä hyvä turvahuuto korkealla. mutta kun puolituntia oli tarjoillut hivuttamalla, aloin huolestua.
luopui juuri ennen kun minun katto tarjouksessa tuli vastaan. olisin kyllä jatkanut..eli sain pääkohteen.
paljon oli muutakin mielenkiintoista erässä. mutta hyvin rajalliset rahavarat.
sain ihan pilkkahintaan DAMmin perhovavan. yllätyin.
oli muutama hieno Hörgårdin virppavapa. meni sivusuun. ei ollut rahaa tarjota tarpeeksi. hinnat nousi. mutta ihan kohtuuhintaan meni.
erityisesti joku Hörgårdin kevyehkö hyrräversio jäi harmittamaan. mikä meni siis minulta ohi.. vai olikohan Wonderodin.. ?
taisi olla vielä hieno, erikoinen Heddonin hyrrävapa. jota yritin. onnistumatta..
Shakespearin "made in USA" yhdenkäden hyrrävapa. Boronia. hyvin erikoinen ja hieno vapa. onnistuin ! (Japanilaiset "kuiolaa" näitten perään..)
ei ollut halpa. mutta lähtöhinnalla sain. myyjä oli tietoinen mitä myi. munmielestä tämä meni monelta ohi. oli aika huono esittelykuva. eikä kunnolla kerrottu mikä oikeasti on.. eli todella "kova kohde" (mielestäni..)
näin olen ainakin muistavinaan.. miten lie todellisuudessa..?