Halpaa keulakonetta

Alueen säännöt
Tälle palstalle keskustelut jotka koskevat veneitä, niihin liittyviä varusteita ja kulkupelejä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
miksu79
Viestit: 74
Liittynyt: 12:42:22 06.07.2014

Halpaa keulakonetta

Viesti Kirjoittaja miksu79 »

Edullista (lue halpaa) keulakonetta etsiskelemässä. Mistähän löytäis? Niin ja paatti pieni kevyt vanha timola 435. Taivasankkuri olis hieno mutta vaikuttaa aika kalliilta. Ei viitsisi keulakoneella triplata veneen hintaa
Avatar
Samtheman
Pippelsman
Viestit: 7989
Liittynyt: 19:28:05 21.04.2005
Paikkakunta: Korso

Re: Halpaa keulakonetta

Viesti Kirjoittaja Samtheman »

Joitain on, haepa vaikka haswing. Niillä taitaa olla keulis kaukolla 500€ hujakoilla. Taivasankkurilla ei kyllä irtoa millään alle 1500€ Isoilla merkeilläkin on ankkurittomia perusmalleja, toki
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003

Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
miksu79
Viestit: 74
Liittynyt: 12:42:22 06.07.2014

Re: Halpaa keulakonetta

Viesti Kirjoittaja miksu79 »

Haswingiltä pitäs olla tulossa gps malli mutta en löytäny mistään hintatietoa. Haswei saattais olla ostoslistalla tai sitten käytettykin kelpais jos sopivan ehjän ja toimivan sattuis löytämään. Eli saa tarjotakkin jos on ylimääräisenä jollain
Mikey
Herr Doktor
Viestit: 7038
Liittynyt: 13:19:15 22.04.2005
Paikkakunta: Privat område. Mene pois.

Re: Halpaa keulakonetta

Viesti Kirjoittaja Mikey »

Itse lähtisin hakemaan merkkikonetta käytettynä. Niin paljon kuullut halpisten kestävyysongelmista etten ihan heti lähtisi niihin kajoamaan.

Itse möin keväällä tonnin tasarahalla ainakin seitsemän? vuotta minua luotettavasti palvelleen 55lbs Minn Kota Riptiden taivasankkuripäivityksellä, eli siitä hintaosviittaa. Ostajia tosin olisi ollut jonoksi asti eli menekkiä noilla on. Laita ostoilmoitusta vetämään niin näet tarjonnan.
Jag fiskar. Pappa betalar. Samma på finska.
miksu79
Viestit: 74
Liittynyt: 12:42:22 06.07.2014

Re: Halpaa keulakonetta

Viesti Kirjoittaja miksu79 »

Itse ostan ennen takuunalaisen halpiksen kuin ylihintaisen käytetyn. Käytettyjen keulakoneiden markkinat on olemattomat ja hinnat pilvissä. En maksais käytetystä 1000 jos uuden saa 1400. Se vaan on fakta. Ennemmin ostan 500 uuden halpiksen 2v takuulla. Tuollaisen käytetyn oikea hinta olisi ennemmin 6 - 700e. Haswing tuli tänään pultattua pikkukipon nokkaan antamaan ko paatille uusi elämä heittolavettina.
Avatar
Samtheman
Pippelsman
Viestit: 7989
Liittynyt: 19:28:05 21.04.2005
Paikkakunta: Korso

Re: Halpaa keulakonetta

Viesti Kirjoittaja Samtheman »

Varmaan käytössä oleva raha määrittää sen, mitä etsii. Monet "halpismerkit" on muualla maailmassa isoja brändejä. On siinä vaan huikea ero, kun kaukosäädöllisen Haswingin saa 500€ ja "isot merkit" maksaa +1000€.
Jos mulla ei olis budjettiongelmia, niin toki kumpparin keulasta löytys joku Xi5 :)
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003

Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
MrAhti
Viestit: 171
Liittynyt: 14:23:01 27.05.2009
Paikkakunta: Lapväärtti

Re: Halpaa keulakonetta

Viesti Kirjoittaja MrAhti »

Laita miksu79 jotain rapsaa jos päädyt halppismerkkiin. Ittekin järkeillyt keulasähkömoottoriksi Haswinggiä
miksu79
Viestit: 74
Liittynyt: 12:42:22 06.07.2014

Re: Halpaa keulakonetta

Viesti Kirjoittaja miksu79 »

Haswing 55 tuli eilen ruuvattua pikkupastin nokkaan kiinni.
jonesi
Viestit: 126
Liittynyt: 11:46:51 09.09.2010
Viesti:

Re: Halpaa keulakonetta

Viesti Kirjoittaja jonesi »

Itellä toi 500e haswing ollut kaksi kautta käytössä ilman minkäänlaisia ongelmia. Ja ilmeisesti ensi kaudella tulee lisäpalikka tuohon koneeseen että saa taivasankkuri ominaisuuden myös.
Joonas Väntti - Sport Fishing Finland
Avatar
DC
Vertikaali Jigaaja
Viestit: 6416
Liittynyt: 19:43:17 20.04.2005
Paikkakunta: ääpnaaknaK

Re: Halpaa keulakonetta

Viesti Kirjoittaja DC »

Löysin tarjouksesta keväällä Minn Kotan Power Drive 2:n taivasankkurilla alle 1200€
Ostin heti pois... Oli viimeinen kappale :-)
Avatar
DC
Vertikaali Jigaaja
Viestit: 6416
Liittynyt: 19:43:17 20.04.2005
Paikkakunta: ääpnaaknaK

Re: Halpaa keulakonetta

Viesti Kirjoittaja DC »

JarZa
Viestit: 268
Liittynyt: 23:34:23 12.10.2007
Paikkakunta: Leppävirta, P-Savo

Re: Halpaa keulakonetta

Viesti Kirjoittaja JarZa »

Onks tosta lisäpalikasta jo varmaa tietoa, vai edelleen vahvaa mutua? Jostain kuulin että näihin nykyisiin ei saisi edes tuota lisäpalikkaa, vaan tulee kokonaan uusi malli jossa on toi gps ominaisuus?

jonesi kirjoitti:Itellä toi 500e haswing ollut kaksi kautta käytössä ilman minkäänlaisia ongelmia. Ja ilmeisesti ensi kaudella tulee lisäpalikka tuohon koneeseen että saa taivasankkuri ominaisuuden myös.
-Kun savolainen puhuu, on vastuu kuulijalla-
Avatar
DC
Vertikaali Jigaaja
Viestit: 6416
Liittynyt: 19:43:17 20.04.2005
Paikkakunta: ääpnaaknaK

Re: Halpaa keulakonetta

Viesti Kirjoittaja DC »

Tuo linkittämäni Minn Kota omaa langattoman säätimen ja ei pedaalia. Taivasankkuri ja reittipisteiden / reittien tallennuksen.

Omat vähäiset kokemukseni ainoastaan positiivisia. :-)
Vastaa Viestiin